Aktuálně hledáme kolegu na pozici
Vaše pracovní místo bude na recepci naší společnosti. Kromě běžné práce recepční budete mít na starosti každodenní administrativu, kancelářskou práci, péči o společné prostory, včetně naší firemní kavárničky. Jednou až dvakrát do měsíce se z vás stane asistentka a pravá ruka kuchaře, který vede semináře živého vaření.
Současně se budete vzdělávat a zaškolovat na práci asistentky obchodního oddělení, tvorbu rozpočtů a cenových nabídek, organizace přepravy zboží apod. Časem, až si tuto činnost osvojíte, budete vypomáhat kolegyni v případě, že se sejde více zakázek najednou a na jednoho je práce příliš.
Důležitým předpokladem pro tuto činnost je umět s firemním softwarem. Hodí se mít zkušenosti v oblasti organizace spedice, komunikace s dodavateli a s obchodním oddělením. Tato probíhá příležitostně v angličtině, proto vyžadujeme znalost slovem i písmem.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Příjemné vystupování
Dar být nad věcí
"Selský" rozum
Pečlivost
Znalost práce na PC, zkušenosti s MS Excel
Angličtina na středně pokročilé úrovni
Silná firemní kultura, nadstandardní pracovní kolektiv, přátelské prostředí, kvalitní pracovní zázemí, vlastní kavárna, možnost společného stravování, lidský přístup, podpora ve vzdělávání se.
V případě zájmu kontaktujte personální oddělení nebo rovnou pošlete e-mailem (lucie@hraspo.cz) životopis a stručný motivační dopis.