Servis

Servisní oddělení poskytuje technickou podporu kompletní řady produktů nabízených naší společností. K zjištění závad používáme nejmodernější diagnostické metody. Informace o funkčnosti zařízení a servisních postupech získávají technici v rámci pravidelných školení u našich i zahraničních dodavatelů. Snadný přístup k náhradním dílům z vlastních skladových zásob umožňuje okamžitou reakcí na potřeby zákazníků a rychlý servisní zásah. Speciální nabídkou technické podpory je pravidelná servisní a preventivní údržba, optimální nastavení zařízení a kontrola přímo v provozu. V případě časově náročnější opravy můžeme poskytnout náhradní stroj z naší nabídky k pronájmu. Upřednostňujeme dlouhodobou spolupráci na základě servisní smlouvy. Výhodou je znalost stavu zařízení, historie oprav a přehled o řešených závadách. Jako servisní partner zajišťujeme bezproblémový chod různých typů provozů.

Pro naše partnery dokážeme zajistit tolik důležitou zastupitelnost. V případě nepřítomnosti některého z techniků, a to díky velikosti a kapacitní síle naší společnosti. Tato nesporná výhoda oproti společnostem s externě najímanými techniky se projevuje zejména při trvání nástupu na opravu či montáž.

Proč se obrátit právě na nás?

  • Vlastní tým servisních techniků.

  • Zastoupení všech specializací pro servis a montáž gastronomického zařízení. 

  • Zajistíme revize elektrických i plynových zařízení.

  • Nejlepší dostupnost náhradních dílů z vlastních skladových zásob.

  • Zastupitelnost. 

  • Pravidelné (profylaktické) servisní prohlídky včetně evidence termínu příští kontroly.




Z referenčních partnerů vybíráme např. Hotel International, Holiday Inn Brno, věznice Kuřim, Břeclav, Znojmo, FN Bohunice, Nemocnice Milosrdných bratří Brno, restaurace KOISHI, Borgo Agnese, Monte Bú, Piazza, Honeywell, Daikin, Juli Motorenwerk, ČEZ, služby společného stravování Sodexho, Eurest, Aramark, GTH a další.