Servisní oddělení poskytuje technickou podporu kompletní řady produktů nabízených naší společností. K zjištění závad používáme nejmodernější diagnostické metody. Informace o funkčnosti zařízení a servisních postupech získávají technici v rámci pravidelných školení u našich i zahraničních dodavatelů. Snadný přístup k náhradním dílům z vlastních skladových zásob umožňuje okamžitou reakcí na potřeby zákazníků a rychlý servisní zásah. Speciální nabídkou technické podpory je pravidelná servisní a preventivní údržba, optimální nastavení zařízení a kontrola přímo v provozu. V případě časově náročnější opravy můžeme poskytnout náhradní stroj z naší nabídky k pronájmu. Upřednostňujeme dlouhodobou spolupráci na základě servisní smlouvy. Výhodou je znalost stavu zařízení, historie oprav a přehled o řešených závadách. Jako servisní partner zajišťujeme bezproblémový chod různých typů provozů.
Pro naše partnery dokážeme zajistit tolik důležitou zastupitelnost. V případě nepřítomnosti některého z techniků, a to díky velikosti a kapacitní síle naší společnosti. Tato nesporná výhoda oproti společnostem s externě najímanými techniky se projevuje zejména při trvání nástupu na opravu či montáž.